Størst tilfredshed med kundeservice hos teleselskaberne

Hvilke teleselskaber scorer højt på kundetilfredshed blandt de danske mobilbrugere? Se top 10 listen til bedste kundeservice.

Størst tilfredshed med kundeservice hos teleselskaberne
God kundeservice er altid at foretrække, når man kommer i et kundeforhold med en virksomhed. Særligt når det gælder IT og tele kan det være vigtigt at opleve en kundeservice, der taget sig godt og hurtigt af ens problemer. Guide til teleselskaber med den bedste kundeservice.
Det er træls at skifte til et teleselskab, der ikke yder den bedste kundeservice. Forhåbentlig har man ikke behov for at tale med kundeservice, da man som regel kun gør det, når der er problemer med et eller andet, men problemer har det jo med at opstå. Og det gerne i situationer, hvor man måske selv ikke er så imødekommende og fremstår som den bedste kunde. Spørgsmålet er så, hvilke af de danske teleselskaber, der generelt er størst utilfredshed med, når det gælder kundeservice.

På teleprisguide.dk kan man se, hvordan de danske mobilkunderne løbende vurderer kundetilfredsheden med de danske teleselskaber. Man kan se den samlede score for kundetilfredsheden generelt, der dækker over kundernes tilfredshed med dækning, netværk, kundeservice og ydelser. Herunder kan du se, hvilke teleselskaber der giver den bedste og dårligste kundeservice i følge danskerne.

Teleselskaber med den bedste kundeservice

#1 dukaTale med score på 8,17 / 10
#2 Greentel med score på 7,90 / 10
#3 Telmore med score på 7,74 / 10
#4 Call me med score på 7,65 / 10
#5 CBB Mobil med score på 7,29 / 10
#6 Telia med score på 6,37 / 10
#7 Oister med score på 6,23 / 10
#8 3 med score på 5,96 / 10
#9 YouSee med score på 5,94 / 10
#10 Telenor med score på 5,92 / 10

Knap 3.000 danske mobilbrugere har løbende bedømt deres teleselskab på dækning, netværk, kundeservice og ydelser på teleprisguide.dk. Du kan også læse kommentarer om de forskellige selskaber fra brugerne på teleprisguide.dk. Kommentarerne giver et mere nuanceret billede af brugernes vurdering. Måske du synes, at nogle mobilkunder er for firkantede i deres vurdering, når du læser deres kommentarer.

Kontakt kundeservice hos dit teleselskab

Har du behov for at komme i kontakt med kundeservice hos de danske teleselskaber, kan det gøres på telefon, mail, chat på hjemmesiden og Facebook. Har du behov for at kontakte dit teleselskab, så kan du finde en samlet oversigt herunder – her finder du kundeservicekontakt via telefon, mail, chat og Facebook.

Se også: Teleselskaberne med størst kundetilfredshed

Teleselskaber med bedst kundeservice, september 2020

Guiden til teleselskaber med den højeste kundetilfredshed er fra september 2020. I top 10 guiden finder vi teleselskaberne Telmore, Call meCBB Mobil, dukaTaleTeliaTelenorOister3, Greentel og YouSee.

Se også: Nyheder om de danske teleselskaber