telia mobilabonnement

Telia kundeservice – kontakt via telefon, mail og Facebook + åbningstider

Telia kundeservice – hvordan kommer man i kontakt med Telia via telefon, mail og Facebook? Guide til kontakt til Telias kundeservice + åbningstider.

Telia har som et af de eneste teleselskaber i Danmark delt kontakt til kundeservie klart op. Man kan ringe på ét nummer angående mobil og mobil bredbånd og man kan ringe på et andet nummer vedrørende bredbånd, tv og fastnet + teknisk support. Det er meget fint og giver indtryk af, at man ringer til en, der har forstand på det område, man har spørgsmål til.

Telia har også fysiske butikker rundt om i landet, der kan yde kundeservice, men herunder guider vil til de forskellige digitale måder, man kan komme i kontakt med Telias kundeservice på, via mobil, mail og Facebook.

Se også: Bedste priser på mobilabonnementer

 

Telia kundeservice – kontakt via telefon, e-mail, Facebook

Kundeservice til mobil og mobilt bredbånd
Tlf.: 88937963

Kundeservice for bredbånd, tv og fastnet
Tlf.: 88938363

Teknisk support
Tlf.: 88938363

Kundeservice åbningstider
Mandag – Fredag: 9-17
Weekend og helligdage: Lukket

Teknisk support telefonåbningstider
Mandag – Fredag: 8-20
Lørdag: 9-17
Søndag og helligdage: Lukket

E-mail:
Du kan skrive til Telia via kundeformular som du finder her.

Facebook:
Telias Facebook-side

Se også: Mobilabonnementer hos Telia

 

Telia kundeservice – det skriver brugerne

Telia giver flere muligheder for at komme i kontakt med relevant kundeservice og de har fine åbningstider, dog savner vi åbningstid til kundeservice i weekenden, men det er der heller ikke mange andre teleselskaber, der tilbyder. Telia scorer 6,71/10 i karakter på telepristjek.dk, hvor danskerne kan bedømme deres teleselskab med både karakter og kommentarer.

Generelt er der rigtig god tilfredshed med Telias kundeservice i de kommentarer, der er skrevet om Telia.

En kunde skriver for eksempel: “Telia det bedste selskab du overhovedet Ku ønske dig de har en knaldgod kundeservice butikkerne indendørs kundeservice hvis man skal have masser af data til at sortere man skal vælge det er okay lidt dyrt men man får noget for prisen Jeg var for godt tilfreds med Telia Det har en pisse god dækning Nordjylland og Midtjylland over det hele Jeg har ikke noget at sætte en finger på min side”.

En anden kunde er dog utilfredse med Telias online selvbetjening: “Generelt god dækning de fleste steder jeg færdes. Dog er deres selvbetjeningssystem rodet og uigennemsigtigt, og deres opkrævninger ligeså. Det giver en dårligere oplevelse af selskabet samlet set.”

Se også: Bedste tilbud på smartphones med mobilabonnement

 

Kontakt kundeservice hos Telia

Guiden med kontakt til Telias kundeservice via telefon, mail, eller Facebook er fra februar 2018.

Se også: Guide til kundeservice hos de danske teleselskaber