Kundeservice hos 3 – kontakt via telefon, mail, Facebook + åbningstider

Kundeservice hos 3 - kontakt via telefon, mail og Facebook + åbningstider for hele ugen. Se guide til kundeservice hos 3.

Kundeservice hos 3 – kontakt via telefon, mail, Facebook + åbningstider

Indrømmet – adgang til kundeservice er måske ikke altid det, der prioriteres aller højst, når man vælger mobilabonnement eller teleselskab, men ikke desto mindre er det i hvert fald godt at vide, hvordan man let får kontakt med kundeservice hos ens teleselskab, hvad enten det er over telefon, mail, chat eller Facebook. Guide til kundeservice og åbningstider hos 3.

Har du et spørgsmål til dit mobilabonnement eller din mobil, så er det dejligt, hvis man let kan komme i kontakt med ens teleselskabs kundeservice. Nogle teleselskaber har fysiske butikker – det gælder teleselskabet 3, Telia, Telenor og YouSee – men det er langt fra i alle byer, de har butikker og ofte kan man også have brug for akut hjælp, der skal klares over telefon eller nettet. 3 er som sagt et af de teleselskaber, der har fysiske butikker rundt om i Danmark, hvor uddannet personale står klar til at hjælpe, men de tilbyder naturligvis også kundeservice over telefon, e-mail, chat og Facebook.

Herunder kan du se, hvordan du kommer i kontakt med teleselskabets 3‘s kundeservice og hvordan deres åbningstider er.

Se også: Sammenlign priser på mobilabonnementer

Teleselskabet 3: Kundeservice – telefon, e-mail, Facebook

3’s kundeservice kan du kontakte via telefon, e-mail og Facebook. De tilbyder kundeservice til mobilabonnement og webshoppen samt teknisk support. Du har også har adgang til en selvhjælpsside via Mit 3 Selvbetjening.

 

Kundeservice og teknisk support:
Tlf.: 70313313

Hjælp til køb i webshop:
Tlf.: 70313314

E-mail:
kundeservice@3.dk – Svartid er på 1-3 hverdage

Facebook
3’s Facebookside

Åbningstider

Kundeservice åbningstider:
Mandag: 9-18
Tirsdag – Torsdag: 9-17
Fredag: 9-16.30
Weekend og helligdage: Lukket

Teknisk support åbningstider:
Mandag – Fredag: 9-18
Lørdag: 9.30-15
Søndag: Lukket

Se også: Find bedste mobilabonnement hos 3

 

Vurdering af kundeservice

På teleprisguide.dk kan danskerne bedømme kundeservice hos deres teleselskab og her scorer 3 6,29/10 i karakter.  Oplever du problemer med mobildækningen som kunde hos 3, kan du også se på teleprisguide.dk om andre oplever problemer med dækningen i det område du bor – man kan nemlig taste det postnummer ind, hvor man oplever huller i mobildækningen hos sit teleselskab.

Se også: Sammenlign priser mobiltelefoner hos 3

 

3 – kundeservice og åbningstider

Guiden med måder at komme i kontakt med kundeservice samt åbningstider hos teleselskabet 3 er fra februar 2018.

Se også: Guide til de kundeservice hos danske teleselskaber

Redaktionen har mere til historien

Efterfølgende tog fortællingen en ny drejning. Steen Jørgensen kørte videre med bolden. Efterfølgende d. 8/2/2018 bragte vi artiklen Telia – Priser, fordele & ulemperKlik her og læs historien.. Få også seneste nyt i sagen ved at trykke her..