Kundeservice hos YouSee: Kontakt via telefon, mail, Facebook + åbningstider

Hvordan kommer man i kontakt med kundeservice hos YouSee? Guide med telefon, e-mail, chat og Facebook + åbningstider hos YouSees kundeservice.

Kundeservice hos YouSee: Kontakt via telefon, mail, Facebook + åbningstider

YouSee har fysiske butikker rundt om i Danmark, hvor man kan spørge om alt mellem himmel og jord, så længe det handler om mobiltelefoni, internet og tv. Det er naturligvis også muligt at kontakte kundeservice hos YouSee på telefon, e-mail, Facebook eller chat. Guide til kontakt, kundeservice og åbningstider hos YouSee.

YouSee tilbyder flere måder at komme i kontakt med deres kundeservice på, udover at man kan gøre det direkte i en fysisk butik. Man kan komme i kontakt med kundeservice hos YouSee via telefon, e-mail og chat fra YouSees hjemmeside eller via Facebook.

Se også: De bedste priser og tilbud på mobilabonnementer

YouSee kundeservice: Kontakt via telefon, e-mail, chat og Facebook

Få hjælp til, hvordan du kommer i kontakt med YouSees kundeservice og tekniske support, og hvordan du kontakter YouSee over mail, e-mail og Facebook.

Kundeservice åbningstider

Tlf.: 70 70 34 74

Mandag-torsdag: 8-16
Fredag: 8-15
Weekend og helligdage: Lukket

Teknisk support åbningstider

Tlf.: 70 70 34 48

Mandag – fredag: 8-18
Weekend og helligdage: 9-18

Kontakt YouSee via chat, e-mail og Facebook

Det er også muligt at kontakte YouSee via chat på teleselskabets hjemmeeside, via e-mail eller via Facebook.

Chat:
Gå til YouSee.dk og og angiv navn, telefonnummer og eventuelt din brugerprofils kontonummer.

E-mail:
Du kan skrive til YouSee på mail på kundeservice@yousee.dk. YouSee svarer inden for 14 dage. Haster det, bør du i stedet ringe til YouSee.

Facebook:
Gå til YouSees Facebook-side

Se også: Mobilabonnementer hos YouSee

Sådan bedømmer brugerne YouSee kundeservice 

På TelePrisTjek.dk kan du bedømme sit teleselskab på netværk og kundeservice. YouSee scorer aktuelt en karakter på 6,75 ud af 10 i bedømmelse af selskabets kundeservice, hvilket placerer YouSee i midterfeltet.

Vil du dele din oplevelse og tilfredshed med YouSees mobildækning og kundeservice, kan du oplyse du, ligesom mere end 13.000 andre danskere, deltage i TelePrisTjeks undersøgelse af teleselskabernes mobildækning og kundetilfredshed:

Dine svar er anonymiseret. For at deltage i undersøgelsen skal du imidlertid acceptere cookies. For at undgå manipulation af undersøgelsen accepterer vi maksimalt én besvarelse i kvartalet fra samme cookie.

Se også: Se YouSees priser og tilbud på mobilabonnementer