De bedste teleselskaber kundeservice mobilnet

Hvilke teleselskaber har den bedste kundeservice – se hvad 1.600 danskere mener

God mobildækning er naturligvis alfa omega for en god oplevelse med mobilen og sit teleselskab, men god kundeservice er også essentielt for mange.  Se, hvordan danskerne rangerer teleselskaberne i top 10 guide over bedste kundeservice.

God kundeservice opdager man typisk først hvad er, når man står i en situation, hvor tingene brænder på og man skal have løst et problem hurtigt. Reagerer ens teleselskab hurtigt og fleksibelt, taler og skriver de pænt og ordentligt og ikke mindst – får de løst problemet hurtigt og ordentligt?

I disse tider med store sociale online-medier, hvor man hurtigt kan blive hængt til tørre, hvis man ikke behandler sine kunder ordentligt, så kan man godt forvente en god og ordentlig kundeservice. På teleprisguide.dk kan du give din vurdering af kundeservicen hos dit teleselskab – enten ved at uddele karakter eller/og skrive en kommentar om kundeservicen hos dit teleselskab.

Herunder kan du se 10 liste over teleselskaberne med den bedste kundeservice.

Se også: Anmeld dit teleselskab 

 

Teleselskaber med bedst kundeservice

#1 Call me med score på 8,03/10
Kontakt kundeservice hos Call me

#2 Telmore med score på 8,02/10
Kontakt kundeservice hos Telmore

#3 Greentel med score på 8,00/10
Kontakt kundeservice hos Greentel

#4 Coop Mobil med score på 7,48/10
Kontakt kundeservice hos Coop Mobil

#5 CBB Mobil med score på 7,36/10
Kontakt kundeservice hos CBB Mobil 

#6 Fullrate med score på 7,30/10
Kontakt kundeservice hos Fullrate

#7 Telia med score på 6,69/10
Kontakt kundeservice hos Telia

#8 Telenor med score på 6,60/10
Kontakt kundeservice hos Telenor

#9 Oister med score på 6,60/10
Kontakt kundeservice hos Oister

# 10 YouSee med score på 6,34/10
Kontakt kundeservice hos YouSee

Se også: Teleselskaber med bedst kundeservice

 

Hjælp andre danskere med at finde godt teleselskab

Hvis du bidrager med din bedømmelse af kundeservicen hos det teleselskab, du er kunde hos nu eller har været kunde hos tidligere, så gør gerne det på teleprisguide.dk – på den måde kan du hjælpe andre med at vælge det rigtige teleselskab, når god kundeservice er vigtigt.

Hjælp gerne ved at give karakter fra 1-10 – 1 er dårligst og 10 bedst – og skriv også gerne en kommentar, der uddyber din bedømmelse. Oplever du særlig dårlig dækning i bestemte postnumre, så oplys også gerne det.

Se også: De bedste tilbud på mobilpakker

 

Teleselskaber med bedst kundeservice, maj 2018

Guiden til teleselskaber med bedste kundeservice er fra maj 2018. På listen finder vi Greentel, Telmore, Call me, CBB Mobil, YouSee, Oister, Telenor, Fullrate, Telia og Coop Mobil. Teleselskabet, der scorer den højeste karakter, er Call me. Det er første gang, de topper listen, der tidligere har været toppet af Telmore eller Greentel.

Cirka 1.600 danskere har vurderet kundeservicen hos de danske teleselskaber.

Se også: Nyheder om kundeservice hos teleselskaberne