Tilfreds med dit teleselskab? Bedøm det her

Er du tilfreds eller utilfreds med dit teleselskab? Hjælp andre med at vælge et teleselskab, hvor de får god kundeservice og mobildækning - deltag i undersøgelsen her.

Tilfreds med dit teleselskab? Bedøm det her

Når vi vælger teleselskab, så er det ofte på grund af et billigt mobilabonnement. Efterhånden som man bruger det nye abonnement, de medfølgende tjenester, selvbetjeningen og kundeservice, så får man et samlet indtryk. I sidste ende kan man som mobilkunde let vurdere, om det er et teleselskab, man vil anbefale andre at tegne et abonnement hos. Og det er netop hvad vi her vil opfordre dig til, så du kan hjælpe andre. Er du tilfreds eller utilfreds med dit teleselskab? Deltag i vores undersøgelse.

Når man vælger mobilabonnement, så er det ofte efter grundige sammenligninger eller fordi man blev præsenteret for et godt tilbud. Og det er ret meget på spil. Hvordan er prisen på mobilabonnement? Hvordan er mobildækningen? Er selvbetjening let at finde ud af og brugbar? Og hvad med teleselskabets kundeservice? Man skal forhåbentlig ikke alt for tit ringe til kundeservice, men når man skal, så forventer man hurtig og god betjening. Det er dog ikke altid, at teleselskaberne kan levere en samlet oplevelse, som gør dig, kunden, tilfreds.

Se også: Sammenlign pris og indhold i mobilabonnementer

Tilfreds, utilfreds med dit teleselskab?

Har man haft en enten god eller dårlige oplevelse med et teleselskab, så er der stor værdi i at dele denne information med andre. Det kan gøre deres valg af mobilabonnement og teleselskab lettere, spare dem penge og gøre, at de ikke bliver fanget hos et teleselskab, hvor de ender med at blive skuffede og utilfredse.

Indtil nu har 4.942 danskere deltaget i vores undersøgelse, hvor man bedømmer sit nuværende teleselskab. Man vælger teleselskab, vurderer mobildækningen fra ekstremt utilfreds til ekstremt tilfreds, og den overordnede tilfredshed med teleselskabet (kundeservice, priser, mobildækning, fordele og andet) på samme måde. Til sidst angiver man postnummeret, hvorved vi kan vise den samlede oplevelse med et teleselskab og mobildækning i et bestemt område.

Det er en let måde at hjælpe andre, og det tager ikke mere end 1 minut. Du kan deltage i undersøgelse lige her:

Dine svar er anonymiseret. For at deltage i undersøgelsen skal du imidlertid acceptere cookies. For at undgå manipulation af undersøgelsen accepterer vi maksimalt én besvarelse i kvartalet fra samme cookie.

Dækningskort, baseret på kundernes oplevelser

Ud fra de danskere der allerede har deltaget i undersøgelsen, har vi bygget dækningskort for TT-netværket, et dækningskort for 3 samt et kort for TDC, hvor man kan se kundernes oplevelser med dækning i forskellige postnumre i Danmark.

Deltager du i ovenstående undersøgelse, så bidrager du til et mere korrekt billede af dækningen i Danmark, og ikke mindst kundeservicen hos teleselskaberne.

Du kan læse meget mere om vores undersøgelse af mobilselskabernes mobildækning & kundetilfredshed her.

Se også: Find mobilselskab med høj tilfredshed