5 fordele ved teleselskabet Telenor

Telenor har de sidste par år gjort sine hoser grønne over for familier med samlerabatter og fokus på god digital opførsel på nettet. Her er 5 fordele ved Telenor.

5 fordele ved teleselskabet Telenor

Telenor kom ud af seneste kvartal med et super resultat rent kundemæssigt med 44.000 flere mobilkunder sammenlignet med kvartalet før. Det er største kundefremgang i mands minde og noget tyder altså på, at Telenor kan have fundet formlen på, hvad der skal til for at lokke mobilkunderne i hus.

Det er særligt mobilabonnementer og tjenester til familier, som Telenor de sidste 18-24 måneder har fokuseret rigtig meget på med samlerabatter og underholdning som Viaplay.

Det ser vi her nærmere på i vores serie om de danske teleselskaber.

Sammenlign priser på mobilabonnementer hos Telenor

Fordele ved teleselskabet Telenor

Herunder kan du se en række fordele, vi synes er værd at hæfte sig ved hos teleselskabet Telenor.

1. Familierabatter med Fri+ Familie

Samler man alle mobilabonnementer i familien hos Telenor i Telenors Fri+ Familie, så kan der være besparelser på op mod 6.000 kroner om året.

Det er også værd at bemærke, nu vi taler familie, at Telenor har stort fokus på, hvordan man kommer online mobning til livs blandt skoleelever.

Se også: Teleselskaber med rabat til familier

 

2. Fordele og tjenester

Telenor tilbyder en række relevante fordele og tjenester for særligt familier i selskabets mobilabonnementer. Man kan således få Viaplay gratis i 12 måneder og Office 365 Home er også inkluderet med op til fem brugere. Hver bruger får samtidig 1 TB (1.000 GB) gratis online  lagerplads med OneDrive.

Endelig tilbyder Telenor også gratis roaming i 36 lande.

Se også: Mobilabonnementer med fordele

3. Store rabatter på mobiltelefoner

Telenor er et af de teleselskaber, der giver den mest gas, når det gælder tilskud til mobiltelefoner og som kunde hos Telenor kan du få stor glæde af virkelig gode priser og tilbud på mobiltelefoner.

Se også: Sammenlign priser på telefoner

4. God kundeservice

Telenor har 24 timers kundeservice over telefonen, hvor man kan ringe 24 timer i døgnet til Telenors kundeservice for at få hjælp, hvis man har spørgsmål til sit mobilabonnement eller problemer med netværket.

Se også: Teleselskaber med bedst kundeservice

5. Godt mobil netværk

Telenor og Telia deler netværk med henblik på at have bedst mulig dækning og hurtig mobil dataopkobling. Så er du kunde hos Telenor, kan du sagtens sætte næsen op efter at være kunde hos et teleselskab med godt netværk.

Se også: Mobilselskab med bedste netværk

Flere artikler om Mobilabonnement

Siden vi publicerede denne historie er der kommet nyt i sagen. Steen Jørgensen fandt det relevant at følge op på temaet. d. 7/2/2017 gik vi videre med temaet i en ny vinkel på temaet Rejsetips til vinterferien – disse ting skal du sikre dig med din mobil inden du rejser – Følg det videre forløb her. Vi har fastholdt interessen for emnet. Læs de sidste nyheder om Mobilabonnement..