teleselskaber med bedst kundeservice

Top 5 teleselskaber med bedst kundeservice

Det er naturligvis besnærende at vælge teleselskab ud fra priser og mobilabonnementer, men det er også vigtigt, at man føler sig tryg ved sit teleselskab. At man får en god kundeservice, ganske enkelt.

God kundeservice kan være flere ting

God kundeservice kan være mange ting, men først og fremmest skal man let kunne komme i dialog med kundeservice, hvad enten man foretrækker online chat eller telefonisk vejledning. En god kundeservice skal så også kunne give relevant vejledning, når man ringer ind med spørgsmål eller skriver online – der er ikke noget mere irriterende, end hvis man bliver stillet om eller må vente på svar fra anden side, fordi den man taler med ikke kan svare.

God kundeservie kan også være god online selvbetjening. Kan man finde svar online uden at skulle tale eller skrive med nogen, kan det spare tid. Det samme er tilfældet, hvis man selv kan lave ændringer i sit mobilabonnement uden selskabets indblanding.

På teleprisguide.dk kan danskerne komme med deres vurdering af kundeservice hos de danske teleselskaber og det er her muligt at se en liste over teleselskaber med bedst kundeservice.

Se også: Teleselskaber med bedst mobildækning

Teleselskaber med bedst kundeservice

Herunder kan se en top 5 liste over de danske mobilselskabers kundeservice.

  1. Telmore med scorer på 8,42/10
  2. Call me med score på 8,16/10
  3. CBB Mobil med score på 7,86/10
  4. Coop Mobil med score på 7,61/10
  5. Fullrate med score på 7,54/10 

Du kan se den fulde oversigt over kundetilfredsheden hos de danske teleselskaber og se, hvordan dit mobilselskab klarer sig, når det gælder kundetilfredsheden for dit teleselskab.

Knap 1.300 dansker har ind til nu vurderet kundeservicen hos de danske teleselskaber.

Se også: Sammenlign priser på telefoner

Vurdér teleselskaber du har været kunde hos

Husk at du også meget gerne må  komme med din vurdering af kundeservicen hos de teleselskaber, som du har været kunde hos gennem årene. På den måde kan du hjælpe andre danske mobilkunder med at vælge det rigtige teleselskab, hvis kundetilfredshed er et vigtigt parameter.

Se også: Nyheder om de danske teleselskaber