Teleselskaber med bedste samlede kundeoplevelse – top 10 guide

Hvilke teleselskaber tilbyder den bedste samlede kundeoplevelse? Se, hvordan knap 3.000 danskere vurderer kundeoplevelsen hos deres teleselskab.

Teleselskaber med bedste samlede kundeoplevelse – top 10 guide

Et godt netværk og en god kundeservice – hvordan ser top 10 listen ud over danske teleselskaber, når vi kigger på den samlede oplevelse på netværk og kundeservice? Det kan du få hjælp til at få indblik i takket været næsten 3.000 vurderinger fra danske telekunder på teleprisguide.dk. Top 10 bedste samlede kundetilfredshed på netværk & kundeservice.

På teleprisguide.dk kan de danske mobilkunder bedømme kvaliteten af mobilnet og kundeservice hos de danske teleselskaber. Det har næsten 3.000 danske mobilkunder gjort og herunder kan du se, hvilke teleselskaber de danske mobilkunder bedømmer til at have levere den højeste samlede kundetilfredshed.

Se også: Bedøm din kundetilfredshed hos dit teleselskab

 

Top 10 bedste teleselskaber med bedste kundetilfredshed

#1 Telmore
Samlet kundetilfredshed: 7,86/10
Netværk: TDC
Find mobilabonnement hos Telmore

#2 Greentel
Samlet kundetilfredshed: 7,72/10
Netværk: Telia/Telenor
Find mobilabonnement hos Greentel

#3 Call me
Samlet kundetilfredshed: 7,247/10
Netværk: Telia/Telenor
Find mobilabonnement hos Call me

#4 Fullrate
Samlet kundetilfredshed: 7,18/10
Netværk: TDC
Find mobilabonnement hos Fullrate

#5 CBB Mobil
Samlet kundetilfredshed: 7,14/10
Netværk: Telenor/Telia
Find mobilabonnement hos CBB Mobil

#6 Coop Mobil
Samlet kundetilfredshed: 7,03/10
Netværk: TDC
Find mobilabonnement hos Coop Mobil

#7 Telia
Samlet kundetilfredshed: 6,62/10
Netværk: Telia/Telenor
Find mobilabonnement hos Telia

#8 YouSee
Samlet kundetilfredshed: 6,43/10
Netværk: TDC
Find mobilabonnement hos YouSee

#9 Telenor
Samlet kundetilfredshed: 6,18 /10
Netværk: Telenor/Telia
Find mobilabonnement hos Telenor

# 10 Teleselskabet 3
Samlet kundetilfredshed: 5,71/10
Netværk: Teleselskabet 3
Find mobilabonnement hos 3

 

Netværk og kundeservice

Den samlede kundetilfredshed med de danske teleselskaber er baseret på kundernes bedømmelse af netværk og kundeservice. Tekniske test mobildækning kan vise en ting, men det er den oplevede dækning, der er mest relevant for, når man vælger teleselskab i henhold til netværkskvalitet – og den vurdering kan du finde på teleprisguide.dk. Se teleselskaber med bedste netværk.

Kundeservice har ændret karakter gennem årene – tidligere var det vigtigt at man kunne ringe ind og tale med kundeservice, i dag er det for mange vigtigere at kunne ordne det meste via selvbetjening. Bedøm kvaliteten af kundeservice hos danske teleselskaber.

Se også: Find billig mobiltelefoni

 

Teleselskaber med bedste samlede kundetilfredshed, april 2019

Guiden med teleselskaber med den bedste samlede kundetilfredshed bedømt på netværk og kundeservice er fra april 2019 og rangeringen er baseret på de vurderinger, som knap 3.000 danske mobilkunder har lavet af deres teleselskaber på teleprisguide.dk.

Se også: Teleselskabers kundetilfredshed

Efterfølgende om temaet

Siden vi bragte denne nyhed er der kommer nyt i sagen. Nicolas Fredriksen fandt det relevant at følge op på temaet. 5/4/2019 blev sagen bragt videre med en ny vinkling på emnet Oister klar med nye abonnementer – se de bedste alternativer – Klik her. Se de seneste nyheder om emnet her.