Header-Tailormade-Solutions1

TelePrisTjek.dk vil fremover skræddersy kundevenlig mobiltelefoni

 

37 danske mobilselskaber tilbyder 350 mobilpakker, men de er meget ens og de fleste er komplet irrelevante i forhold til danskernes faktiske mobilforbrug. Det betyder at danskerne betaler ekstremt dyrt for mobilforbrug, som aldrig benyttes. Hertil er vilkårene og teleselskabernes afregningsmetoder uoverskuelige, noget som ofte gør mobilregningerne endnu dyrere og meget svære at gennemskue.

TelePrisTjek.dk ønsker at skræddersy overskuelige og kundevenlige mobilpakker, som passer til danskernes mobilforbrug og pengepung. Et hvert teleselskab kan frit henvende sig til os og vi vil gladelig designe og udforme relevante mobilpakker, som tjener forbrugernes interesser. Nicolas Fredriksen, TelePrisTjek.dk

 

Kundevenlig mobiltelefoni må være baseret på åbenhed

Vi skræddersyr mobilabonnement for teleselskaber, som åbent og offentligt vil besvare, og dokumentere, nedenstående spørgsmål:

  1. Svartid ved henvendelser til kundeservice (mail og telefonisk)?
  2. Afregningsinterval ved samtaler?
  3. Tidspunktet for hvornår en samtale takseres (ved opkald eller ved opnået forbindelse)?
  4. Afregningsinterval ved samtaler indeholdt i Taletidspakke?
  5. Afregningsinterval ved forbrug af Data over mobilnettet?
  6. Afregningsinterval ved forbrug af Data indeholdt i Datapakke?
  7. Afregnes forbrug af Data endeligt pr. Datakald eller akkumuleres døgnets Dataforbrug før evt. afrunding?
  8. Ratio af vellykkede opkald/mislykkede opkald ved Roaming (Indsyn i selskabets CDR).

 

Kundevenlig mobiltelefoni må være baseret på fordele, funktionalitet og services

Skræddersyet mobiltelefoni må give mobilkunderne reelle/unikke fordele og teleselskaberne må tilbyde funktionalitet, og services som er kundevenlige. Fordele, funktionalitet og services må dokumenteres. Fordele, funktioner og services kan f.eks være:

  1. Rabatter på mobiltelefoner?
  2. Rabatter på bredbånd og TV?
  3. Rabatter på indholdstjenester?
  4. Forbrugsbegrænsning?
  5. SMS notifikation ved tilnærmet forbrugsgrænse?
  6. Tilbydes; Mobilforsikring, Fortrydelsesgaranti, Detaljeret forbrugsoversigt (online/mobilregning) m.m.?
  7. Fordele til f.eks; Børn, Familie, Ældre og Erhverv?
  8. Rabat/point-ordninger der f.eks gavner familieøkonomien, studenten etc.?

 

Grundlæggende kriterier for skræddersyet mobiltelefoni

  1. Mobilpakker, mobilabonnement og andre tjenester må være relevante i forhold til et reelt udsnit af danskernes faktiske behov.
  2. Mobilpakker, mobilabonnement og andre tjenester må være konkurrencedygtige på pris.
  3. Teleselskabet må kunne dokumentere samtlige forhold, som kan have indvirkning på forbrugerens effektive priser og aftaleforhold.
  4. Teleselskabet er forpligtet til,  at informere mobilkunderne såfremt disse kan skifte billigere eller bedre mobilpakker/mobilabonnement end nuværende løsning.
  5. TelePrisTjek.dk, MobilKunden.dk, Mobil.nu og tilhørende Sites vil altid anbefale – mobilpakker, fordele, funktioner og services vi selv har udformet, og som opfylder ovenstående krav – Vi anbefaler udelukkende kundevenlig mobiltelefoni.

 

Åbne og kundevenlige teleselskaber er hjertelig velkommen til at kontakte os
Vi håber at teleselskaberne imødekommer vores oprigtige ønske om – aktivt at bidrage til – at mobiltelefoni bliver; billigere, bedre og mere overskueligt for mobilkunderne.

Mobilpakker TelePrisTjek.dk har skræddersyet
Greentel Lille Familie
Greentel Stor Familie

 

Nicolas Fredriksen, TelePrisTjek.dk