Mobilselskaber med bedst kundetilfredshed

Hvilke mobilselskaber har de mest tilfredse kunder? Sådan har tusindvis af danske mobilbrugere bedømt deres teleselskab.

Mobilselskaber med bedst kundetilfredshed
Hvilke mobilselskaber har den højeste kundetilfredshed? Det har over 4.000 danske mobilbrugere givet deres bud på og her kan du se, hvilke telefoniselskaber du skal gå efter.
God kundetilfredshed er ikke noget, der bare kommer dumpende. Det er noget, der skal arbejdes hårdt for. På teleprisguide.dk har du mulighed for oplyse, hvor tilfreds du er med lige netop dit teleselskab. Over 4.000 danskere har allerede gjort det. Jo flere der bidrager, desto bedre kan man hjælpe andre med at vælge det rigtige teleselskab. Har du ikke bedømt kundetilfredshed hos de teleselskab, så vil vi stærkt opfordre dig til at gøre det hurtigst muligt.
Udover at bedømme samlet kundetilfredshed kan man også bedømme mobildækningen.

Teleselskaber med den bedste kundetilfredshed

#1 Telmore
7,93 / 10

#2 dukaTale
7,85 / 10

#3 Greentel
7,73 / 10

#4 CBB Mobil
7,71 / 10

#5 OK Mobil
7,70 / 10

#6 Call me
7,64 / 10

#7 Oister
7,08 / 10

#8 Telia
6,74 / 10

#9 Teleselskabet 3
6,56 / 10

#10 Telenor
6,46 / 10

Er tallet og karakteren fra 7 og op, har selskabet overvejende kunder, der er positive over for selskabet. Ligger tallet mellem 5-7, er fordelingen af tilfreds og utilfredse kunde ret ligeligt fordelt, mens selskaber med karakter under 5 har overvejende utilfredse kunder.

Der findes naturligvis også mange andre teleselskaber i Danmark end de ti på listen, men enten scorer de for lav karakter til at figurere på listen eller også har de ikke fået nok bedømmelser til at give et retvisende billede af kundernes dom.

Se også: Find de bedste mobilabonnementer

Kontakt kundeservice hos dit teleselskab

Noget, der spiller ind i folks vurdering af kundetilfredshed, handler også om tilgængelighed. Det er naturligvis vigtigt, at de kan hjælpe med et problem, men først og fremmest skal man kunne komme i kontakt med selskabets kundeservice.

Tidligere foregik kontakten over telefonen, men det er naturligvis mange år siden, det var den primære metode at kontakte en virksomhed på. I dag gøres det telefon, mail, chat på hjemmesiden og Facebook.

Mobilelskaber med bedst kundetilfredshed, maj 2021

Guiden til mobilselskaber med den bedste kundetilfredshed baseret på over 4.000 danskers bedømmelser er fra maj 2021. I top 10 guiden finder vi teleselskaberne TelmoreCall meCBB Mobil, dukaTaleTeliaTelenorOister3Greentel og OK Mobil.

Se også: Nyheder om de danske teleselskaber