Mobilselskaber med den bedste kundeservice
Hvilket mobilselskab har den bedste kundeservice? Det er et spørgsmål, som vi ofte bliver stillet og derfor har vi på vores søstersite teleprisguide.dk gjort det muligt for vores læsere og mobilkunderne at dele deres erfaringer om kundeservice hos deres teleselskab.
I en tid, hvor forskel i priser på mobilabonnementer kan noget som kundeservice være udslagsgivende for, hvilket mobilselskab man bør vælge og hvilket mobilselskab man vil anbefale andre at skifte til.
Se også: Mobilselskaber med billige mobilabonnementer
Hvilket teleselskab har den bedste kundeservice?
Øverst på listen over mobilselskaber med bedst kundeservice finder vi Telmore, mens Call me ligger lige efter. Blandt de store selskaber med eget netværk (Telenor, Telia, TDC og 3) er der størst tilfredshed med Telenor.
Mange af læserne og kunderne har uddybet deres bedømmelser af de danske teleselskaber med kommentarer og Morten Rongsted forklarer sin karakter på 5/5 stjerner til Telmore med, at “de er nemme at komme i kontakt med og jeg kan finde alt hvad jeg har brug for at vide på nettet. Endvidere har de en app, så jeg kan holde øje med mit forbrug at data, sms osv”.
Om Call me, som Jacob Buchwaldt Sortberg giver 5/5 i kundeservice, sættes der stor pris på, at medarbejderne hos Call me gør sit bedste for at svare på spørgsmål, og undersøge ting helt til bunds.
Se også: Mobilselskaber med bedste netværk
Bedre kundeservice end netværk
Det er i øvrigt slående, at de fleste teleselskaber vurderes til at have en bedre kundeservice end oplevet dækning. Det er godt at se, at det område bliver taget seriøst – men der er altså teleselskaber, der tilbyder en bedre kundeservice end andre.
Du kan se stor oversigt over teleselskaber med bedst kundeservice på teleprisguide.dk.
Se også: Nyheder om kundeservice