Kundeservice hos Call me – selvbetjening og telefonnummer

Kundeservice hos Call me: Selvbetjening, hvor du kan se forbrug og let ændre abonnement. Se også telefonnummer og live chat til kundeservice.

Kundeservice hos Call me – selvbetjening og telefonnummer

Et teleselskab med et godt omdømme har ofte en rigtig god kundeservice med overskuelig og enkel selvbetjening, hvor man let kan ændre abonnement, se sit forbrug, finde telefonnummer til kundeservice og komme i kontakt med kundeservice på live chat eller Facebook. Se guide til kundeservice, selvbetjening og telefonnummer til Call me.

Kundeservice, selvbetjening og telefonnummer til Call me

Call me er et af de danske teleselskaber, der har bedst ry, når det kommer til almen kundeservice. Det skyldes en let og overskuelig selvbetjening på nettet, hvor man kan se sit forbrug, skifte abonnement og komme i kontakt med kundeservice over telefon, via live chat på nettet eller på Facebook.

Se også: Teleselskaber med bedst kundeservice

 

Se dit forbrug med selvbetjening hos Call me

Som kunde hos Call me kan du via selvbetjening selv få fuldt overblik over alle dine abonnementer og dit forbrug. På den måde kan du let se, om du har det rigtige abonnement til lige dit behov. Du kan se præcist for mange timer du taler om måneden og hvor mange af disse timer, der er indgående og udgående samtaler. Du betaler normalt ikke for de indgående samtaler og opkald, kun for de udgående. Derfor er det interessant at få informationer om, hvor mange timers udgående opkald, man har om måneden.

Du kan også se, hvor meget data du bruger hver måned.

Din forbrugsoversigt viser også, hvordan dit forbrug af data og tale er i Danmark og udlandet. Har du stort forbrug af tale og data i udlandet, er det vigtigt, at du har et mobilabonnement, der passer til det.

Se også: Mobilabonnementer hos Call me

Skift abonnement

Får du behov for at skifte abonnement, kan du ændre dit abonnement på Call mes side til selvbetjening. Der kan du se de andre mobilabonnementer, du kan vælge mellem hos Call Me og skifte til et af dem. Der kan gå op til 24 timer, inden denne ændring af abonnementet er trådt i kraft.

Det er også muligt at bestille og aktivere et nyt SIM-kort cia selvbetjening hos Call me.

Se også: Skift teleselskab – se mobilabonnementer

 

Telefonnummer til Call mes kundeservice + live chat og Facebook

Har du akut behov for at tale med Call mes kundeservice, kan du ringe til dem på telefonnummer 4366 9090.  Åbningstider er man-tors klokken 9-21, samt fre 9-15.00. Helligdage er der lukket.

Går du ind på deres hjemmeside, vil du også hurtigt kunne oprette kontakt til kundeservicemedarbejder via deres live chat. Det er også muligt at kontakte Call me på selskabets Facebook-side. Se mere om Call mes kundeservice og selvbetjening her.

Se også: Artikler om kundeservice hos de danske teleselskaber