Hvor får du mest mobilabonnement for pengene?

Hvor skal man købe mobilabonnement, hvis man vil have mest for sine hårdttjente penge? Vi guider dig til bedste mobilabonnementer til prisen.

Hvor får du mest mobilabonnement for pengene?

Har du svært ved at finde hoved og hale på teleselskabernes mange mobilabonnementer, priser og tilbud? I denne guide kan du se, hvor du får mest mobilabonnement for pengene.

Se også: Guides til valg af det rigtige mobilabonnement

Køb mobilabonnement hos et lavprisselskab

Der er i vores lille land et utal af teleselskaber og mange flere mobilabonnementer at vælge i mellem. Det er uoverskueligt for de fleste danskere, som ofte ender med et alt for dyrt mobilabonnement.

Du kan let undgå at betale overpris for dit mobilabonnement – du skal bare vide, hvor du skal finde dit nye mobilabonnement. Kort fortalt bør du undgå de store teleselskaber og tegne abonnement hos de mindre såkaldte lavprisselskaber.

Teleselskaber som Telenor, Telia, 3, Yousee kender de fleste, men er alt for dyre med deres mobilabonnementer.

I stedet bør man gå efter et lavprisselskab, hvor man får langt mere for pengene. Det er teleselskaber som:

Se de bedste billige mobilabonnementer

Hvor meget kan man spare?

Meget mere end du tror. Faktisk kan du spare helt op til 50 procent på mobilabonnementet, hvis du vælger et af ovenstående lavprisselskaber. Lad os tage et eksempel:

Fri tale og fri data koster hos Yousee 279 kr. per måned.

Det samme kan du få hos et lavprisselskab fra 149 kr. per måned (Pris fra Flexii). Det er en besparelse på 46 procent hver eneste måned eller knap 1.600 kr.

Her får du altså klart mest mobilabonnement for pengene hos lavprisselskabet. Og sådan er det lige meget om du vælger et lille, mellem eller stort mobilabonnement.

Find mobilabonnement hos lavprisselskab

Lavprisselskaber med bedste dækning og kundeservice

Lavprisselskaberne har dårlig service og du går på kompromis? Nej, absolut ikke. I vores undersøgelse af mobilselskabernes kundetilfredshed, hvor næsten 14.000 danskere har deltaget, ses det klart, at lavprisselskaber yder en bedre kundeservice.

Lavprisselskaberne Greenspeak, Greentel, duka, eesy, CBB, Call Me, Oister og Flexii scorer meget højt – og bedre end 3, Telia, Telenor og Yousee.

Se mobilkundernes mening om teleselskabernes dækning og kundeservice her.