bedste kundeservice

Hvilke teleselskaber har den bedste kundeservice?

Alle danske teleselskaber siger ud af til, at kundeservice er utrolig vigtig for dem – alt for kunderne, lyder det. Der er dog stor forskel på oplevelsen af kundeservice blandt kunderne hos de danske teleselskaber. Teleselskaber med bedst kundeservice.

Kundeservice har ændret sig meget gennem årene, når det gælder muligheder for at komme i kontakt med kundeservice hos de danske teleselskaber. I dag er det naturligvis stadig vigtigt, at man kan komme i kontakt med relevant personale og kundeservice, når man har spørgsmål og henvendelser, men det er ikke længere telefonisk kontakt, der er vigtigt for alle. Man skal også kunne komme i kontakt med kundeservice via online-chat på hjemmeside, via Facebook og mail.

Derudover kan man forvente, at den man komme i dialog med, enten kan svare på ens spørgsmål eller hurtigt sende en videre til den, der kan.

 

Hvilke teleselskaber har den bedste kundeservice?

teleprisguide.dk kan de danske mobilkunder fælde dom over deres teleselskab, når det gælder netværk og kundeservice. Det har over 2.500 mobilkunder gjort og betyder god kundeservice meget for dig, så kan du se top 10 bedste teleselskaber i Danmark, når det gælder kundeserservice.

#1 Telmore med score på 7,91/10
#2 Greentel med score på 7,87/10
#3 Call me med score på 7,86/10
#4 CBB Mobil med score på 7,23/10
#5 Fullrate med score på 7,12/10
#6 Telia med score på 6,64/10
#7 Telenor med score på 6,23/10
#8 Oister med score på 6,23/10
#9 3 med score på 6,09/10
#10 YouSee med score på 6,07/10

Du kan se den fulde oversigt over kundetilfredsheden hos de danske teleselskaber  og se, hvordan dit mobilselskab klarer sig, når det gælder kundetilfredsheden på teleprisguide.dk.

Godt 2.500 danskere har ind til nu vurderet kundeservicen hos de danske teleselskaber på teleprisguide.dk.

Se også: Kontaktinformationer til kundeservice hos de danske teleselskaber

 

Hvordan oplever du kundeservice hos dit teleselskab?

For mange er god kundeservice en vigtig ting og du kan hjælpe andre danskere med at foretage det bedste valg, næste gang de skal vælge mobilabonnement eller telefon. Du kan nemlig bidrage og give din vurdering af kundeservicen hos de teleselskaber, som du har været kunde hos gennem årene. På den måde kan du hjælpe andre danske mobilkunder med at vælge det rigtige teleselskab, hvis kundetilfredshed er et vigtigt parameter.

Se også: Bedøm kundetilfredshed hos teleselskaberne

 

Bedste kundeservice teleselskaberne, november 2018

Guiden med oversigt til de teleselskaber, der yder den bedste kundeservice, er fra november 2018. Top 10 guiden finder vi teleselskaberne Telmore, Greentel, Call me, Cbb Mobil, Fullrate, Telia, Telenor, Oister, 3 og YouSee.

Se også: Nyheder om de danske teleselskaber