Guide: Teleselskaber med den bedste kundeservice

Kundeservicen hos de danske teleselskaber er meget svingende, lyder det fra de danske mobilbrugere. Se dommen fra næsten 2.000 bedømmelser.

Guide: Teleselskaber med den bedste kundeservice

Det er forhåbentlig sjældent, at man har behov for at kontakte kundeservice hos ens teleselskab – det gør man som regel kun på grund af problemer med et eller andet. Netop af den grund er det prisværdigt med en god kundeservice. Teleselskaber med bedst kundeservice.

 

De danske mobilkunder har talt –  teleselskaber med den bedste kundeservice?

På teleprisguide.dk kan de danske mobilkunder bedømme deres teleselskab på netværk og kundeservice og det har næsten 2.000 danskere gjort ind til videre. Herunder kan du se, hvilke teleselskaber de danske mobilbrugere vurderer til at have den bedste kundeservice.

#1 Telmore med score på 7,98/10

#2 Greentel med score på 7,89/10
#3 Call me med score på 7,86/10
#4 CBB Mobil med score på 7,29/10
#5 Fullrate med score på 7,12/10

Du kan se den fulde oversigt over kundetilfredsheden hos de danske teleselskaber og se, hvordan dit mobilselskab klarer sig, når det gælder kundetilfredsheden på teleprisguide.dk.

Knap 2.000 danskere har ind til nu vurderet kundeservicen hos de danske teleselskaber på teleprisguide.dk.

Se også: Sammenlign priser på telefoner

 

Giv din dom over teleselskaber du har været kunde hos

Husk, at du også meget gerne må komme med din vurdering af kundeservicen hos de teleselskaber, som du har været kunde hos gennem årene. På den måde kan du hjælpe andre danske mobilkunder med at vælge det rigtige teleselskab, hvis kundetilfredshed er et vigtigt parameter: Giv din dom over kundeservicen hos de danske teleselskaber.

 

God kundeservice

Hvad er god kundeservice? I gamle dage var det vigtigt, at man kunne ringe ind til hovedkontoret og tale med en eller at man fik en teknikker sendt ud, når der var problemer. I dag er det naturligvis også vigtigt, at man kan komme i kontakt med relevant personale og kundeservice, når man har spørgsmål og henvendelser, men det er ikke længere telefonisk kontakt, der er vigtigt for alle. Man skal også kunne komme i kontakt med kundeservice via online-chat på hjemmeside, via Facebook og mail.

Derudover kan man forvente, at den man komme i dialog med, enten kan svare på ens spørgsmål eller hurtigt sende en videre til den, der kan.

Se også: Nyheder om de danske teleselskaber