Call me har stadig landets mest loyale kunder
Mobilselskabet Call me satser på mobilabonnementer uden de store dikkedarer og det kan kunderne åbenbart forstå – Call me har nemlig de mest loyale kunder i Danmark.
En ny undersøgelse kårer nemlig for andet år i træk Call me som Danmarks bedste mobilselskab, når det handler om at have loyale kunder.
Se også: De bedste mobilabonnementer
Scorer højt på omdømme
Det viser årets BrancheIndex Mobil 2016 undersøgelse. Call me scorer højt, når det gælder virksomhedens offentlige omdømme og serviceniveau og noget tyder altså på, at Call mes kunder er meget tilfredse med, at selskabet har en god tone og viser social ansvarlighed.
Som et led i selskabets Tal ordentligt-bevægelse har Call me blandt andet arbejdet med trivsel og bekæmpelse af mobning sammen med mere end 100.000 danske skolelever.
Se også: Bedøm dit eget mobilselskab
Call me stolte af prisen
Salgs- og marketingdirektør i Call me, Anthony Lim, forklarer, at prisen betyder utrolig meget for dem: “Vi er stolte over at modtage den for andet år i træk. Den beviser, at kunderne forstår og køber sig ind i vores ambition, og så er det et kæmpe skulderklap til vores medarbejdere, der hver dag arbejder for at gøre en positiv forskel for vores kunder”.
Se også: Mobilabonnementer hos Call me