call me fordele ulemper

Brancheindex: Call me har Danmarks mest loyale kunder  

Siden 2012 har Call me slået sig op på det, selskabet selv kalder for Tal Ordentligt-bevægelsen, hvor de forsøger at gøre opmærksom på, at man skal tale ordentligt til hinanden – skælder en person en anden ud eller taler grimt, så smitter det af på andre og breder sig som ringe i vandet og er ødelæggende for samfundet.

 

Derfor har Call me de mest loyale kunder

 

Tal Ordentlig er dog ikke kun målrettet danskerne generelt, men også noget, der bliver udlevet internt i selskabet og det er en af de væsentligste årsager til, at Call me i følge ny undersøgelse fra Loyalty Group har de mest loyale mobilkunder i branchen, i følge Gustav Berghog, privatkundedirektør i Call me.

Holdningen er nemlig, at alle mennesker, der ringer eller skriver, er lige vigtige – og at kundeservicemedarbejderne skal have frihed til at udøve service, der ikke er skemalagt.

”Uanset hvilken titel man har i Call me, så handler det om at gå forrest og hele tiden tænke over hvilken stemme, man giver videre til sin næste, til næste generation og naturligvis også til vores kunder. Derfor er jeg super stolt over, at vi igen får æren af at have de mest loyale kunder i branchen,” siger Gustav Berghog, privatkundedirektør i Call me.

Se også: Sammenlign mobilabonnementer hos Call me

 

Kundeservice med frihed

Gustav Berghog slår også fast, at deres kundeservice har fået større frihed og flere muligheder for at træffe valg baseret på kundernes behov og ikke baseret på rigide og fastlåste regelsæt.

“Vi favoriserer hos Call me heller ikke nye kunder for at lokke dem til. Derimod målretter vi flere tilbud til vores eksisterende kunder”, uddyber han som et andet eksempel på, hvorfor Call me har de mest loyale kunder.

Se også: Teleselskaber med størst kundetilfredshed

 

 Call me-kunder vil anbefale Call me til andre

I Loyalty Groups nye brancheindex er danskernes loyalitet og tilfredshed over for deres mobilselskab blevet afdækket. Her indtager Call me for eksempel førstepladsen, når det handler om kunderne villighed og lyst til at anbefale deres mobilselskab til andre.

Det er tredje gang, at Call me får titlen som mobilselskabet med de mest loyale kunder. På teleprisguide.dk kan de danske mobilkunder også bedømme deres teleselskaber på blandt andet kundetilfredshed og her topper Call me også med højeste karakter på 8,03/10 mulige.

I følge Loyalty Groups brancheindex indtaget CBB Mobil og Telmore henholdsvis 2. og 3. pladsen over teleselskaberne med de mest loyale kunder.

Se også: Nyheder om de danske teleselskaber