bedste mobilselskab netværk kundeservice

Læserne har talt: Her er de bedste mobilselskaber i Danmark

Hvilket mobilselskab har det bedste netværk, den bedste dækning og den bedste kundeservice? Det har vi bedt jer læsere om at hjælpe os til med at få afdækket på teleprisguide.dk.

Flere hundrede har bidraget med anmeldelser og kommentarer og vi kan foreløbig konkludere, at det er det TDC-ejede mobilselskab Telmore, der samlet er størst tilfredshed med.

De scorer højst på både mobildækning og kundeservice.

Herefter kommer Call me på en andenplads, Bibob på en tredjeplads, CBB Mobil på en fjerdeplads og Fullrate på en femteplads.

Se mere: Bedste mobilselskab i Danmark

 

Hjælp os med finde Danmarks bedste mobilselskab

For at tegne et endnu mere retvisende billede af de bedste mobilselskaber i Danmark behøver vi endnu flere bidrag i form af anmeldelser og kommentarer fra dig.

Det tager kun et minut at give dit besyv med og samtidig deltager du i lodtrækningen om en Sony Xperia Z5 Premium til værdi af over 6.000 kroner.

Hjælp os og alle danskerne med at blive klogere på, hvilket teleselskab der er bedst i Danmark med det bedste mobilnetværk og den bedste kundeservice – det gør du på teleprisguide.dk.

 

Om teleprisguide.dk

TelePrisGuide.dk blev relanceret midt i oktober i år i privat regi efter sitet en blev lukket i 2011 efter et åbent samråd i Folketinget. Sitet blev overdraget til telepristjek.dk og er altså startet op i dag som en uvildig prissammenligningsside, hvor man finder det billigste mobilabonnement, kan sammenligne hastigheder og priser på bredbånd og se de bedste tilbud på mobiler.

Missionen for teleprisguide.dk er dog også at afdække, hvordan de danske teleselskaber dækker med deres mobilnetværk og hvor god en kundeservice, de yder. Når man vælger mobilselskab, er det nemlig vigtigt ikke kun at fokusere på de absolut billigste priser på mobilabonnementer. Det er også vigtigt, at ens nye mobilselskab har godt netværk og god dækning samt har en god kundeservice.

  • Jan Hjortskel

    Interessant artikel. Går man ud fra, at artiklens empiriske data er repræsentativ for hele befolkningen tegner der sig et anderledes billede, end jeg først ville have antaget: Det lader til, at den danske befolkning er mest tilfredse med de selskaber, der leverer en god kundeservice & dækning – så vidt jeg kan læse mig frem til, har prisen på abonnementerne ingen betydning?

    Enten mangler undersøgelsen en afgørende vinkel, eller også er danskerne ikke så interesserede i at spare penge, end man egentlig ville tro. Jeg undersøgte markedet med jeres sammenligningstjeneste samt en anden, for at se, hvor “dyre” disse bedste mobilselskaber egentlig er, i forhold til de billigste, og resultaterne er faktisk ret informative:

    http://telepristjek.dk/mobilabonnement-priser/ med – her forekommer Oister først på en 9. plads over det billigste abonnement, selvom Oister er et lavprisselskab. De andre selskaber, der er nævnt i artiklen forekommer først meget længere nede.

    http://www.samlino.dk/mobilabonnement#abonnementer – her forekommer Oister på en 4. plads, hvilket er et markant bedre resultat, men de andre selskaber synes ikke at forekomme i sammenligningen (hvilket giver anledning til undren).

    Ergo kan det vel konkluderes, at danskerne fortsat er interesserede i en god lav pris, men det er åbenbart lige så vigtigt, at dækningen samt kundeservice er i top. Hvorfor Oister så ikke ligger som nummer 1 er forunderligt, så jeg vil helt klart følge denne undersøgelse nærmere, slutresultatet bliver spændende.

    mvh
    Jan Hjortskel