Fullrate: Vi vil sætte fuld fokus på Wifi og routere
De seneste år i telebranchen har handlet om at give kunderne det bedst mulige tilbud og konkurrencen er hård. Derfor handler det om at skille sig ud og det er lige netop det, Fullrate vil forsøge at gøre ved at vende tilbage til udgangspunktet for selskabet og sætter 100 procent fokus på WiFi-oplevelse og tilpassede løsninger. Det forklarer Lars Asger Petersen, adm. direktør i Fullrate.
“Det er ikke længere nok at være billig udbyder af bredbånd, tv og mobiltelefoni. Vi er i et marked, der buldrer der ud af med nye devices, teknologier og muligheder, og vi vil gerne hjælpe vores kunder med at bruge og selv blive bedre til at udnytte de nye muligheder” og det er særligt WiFi, der fokuseres på.
Se også: Sammenligning bredbåndsabonnementer hos Fullrate
Kunderne har behov for hjælp til Wifi
Det er der en grund til. Tal fra supportlinjen og interviews med kunder har nemlig vist, at rigtig mange kunder har udfordringer med at få deres WiFi til at fungere optimalt. Lars Asger Petersen forklarer, at omkring 33 procent af henvendelserne fra deres kunder drejer sig om udfordringer med WiFi.
“Vi er derfor gået i dybden med netop dette og spurgt vores kunder ind til, hvor stort problemet er, og hvad vi kan gøre for at løse det. Vi har altså taget udgangspunkt i vores kunders behov for få bedre styr på WiFi-oplevelsen, da vi udviklede vores nye koncept”, siger Fullrate-direktøren.
Se også: Priser på bredbåndsabonnementer
Analyse af WiFi i hjemmet for bedre forbindelse
Derfor vil Fullrate her i efteråret introducere en række nye tiltag for netop at løfte WiFi-oplevelsen for kunderne. Fullrate kommer blandt andet med en Wi-Fi Patrulje, nyt Wi-Fi udstyr og et helt nyt contentunivers på selskabets hjemmeside og de har også en række nye tiltag på bedding, som alle skal imødekomme kundernes efterspørgsel om tilpassede løsninger og for at gøre den digitale hverdag lettere for dem, uddyber Lars Asger Petersen.
WiFi Patrulje er en ny service, hvor en teknikker fra Fullrate kommer ud fysisk til ens hjem eller firma for at analysere opsætningen af ens WiFi for at optimere den. Mange har nemlig fokus på selve forbindelsen og hastigheden, når de ringer ind til Fullrates kundeservice og siger de betaler for den og den hastighed, men at de ikke kan opnå denne hastighed, men det kan være selve opsætningen i ens hjem der er udfordringen, forklarer Lars Asger Petersen og det er altså her, WiFI Patruljen kommer ind i billedet.
Sådan en analyse koster 495 kroner og det er noget alle i hele landet kan benytte sig af, ikke kun Fullrate-kunder.
Samtidig med, at Fullrate flytter fokus mere over på wifi og bredbånd, så skifter de også det discount-gule univers ud med et turkist, der bedre matcher ambitionen om at blive ’the good guy of WiFi’, som er selskabets nye slagord.
Se også: Nyheder om Fullrate