Mobilselskaber med bedst kundetilfredshed
Teleselskaber med den bedste kundetilfredshed
#1 Telmore
7,93 / 10
#2 dukaTale
7,85 / 10
#3 Greentel
7,73 / 10
#4 CBB Mobil
7,71 / 10
#5 OK Mobil
7,70 / 10
#6 Call me
7,64 / 10
#7 Oister
7,08 / 10
#8 Telia
6,74 / 10
#9 Teleselskabet 3
6,56 / 10
#10 Telenor
6,46 / 10
Er tallet og karakteren fra 7 og op, har selskabet overvejende kunder, der er positive over for selskabet. Ligger tallet mellem 5-7, er fordelingen af tilfreds og utilfredse kunde ret ligeligt fordelt, mens selskaber med karakter under 5 har overvejende utilfredse kunder.
Der findes naturligvis også mange andre teleselskaber i Danmark end de ti på listen, men enten scorer de for lav karakter til at figurere på listen eller også har de ikke fået nok bedømmelser til at give et retvisende billede af kundernes dom.
Se også: Find de bedste mobilabonnementer
Kontakt kundeservice hos dit teleselskab
Noget, der spiller ind i folks vurdering af kundetilfredshed, handler også om tilgængelighed. Det er naturligvis vigtigt, at de kan hjælpe med et problem, men først og fremmest skal man kunne komme i kontakt med selskabets kundeservice.
Tidligere foregik kontakten over telefonen, men det er naturligvis mange år siden, det var den primære metode at kontakte en virksomhed på. I dag gøres det telefon, mail, chat på hjemmesiden og Facebook.
Mobilelskaber med bedst kundetilfredshed, maj 2021
Guiden til mobilselskaber med den bedste kundetilfredshed baseret på over 4.000 danskers bedømmelser er fra maj 2021. I top 10 guiden finder vi teleselskaberne Telmore, Call me, CBB Mobil, dukaTale, Telia, Telenor, Oister, 3, Greentel og OK Mobil.
Se også: Nyheder om de danske teleselskaber