3 klar med mere praktisk selvbetjening til kunderne
Teleselskabet 3s kunder har stigende ønske om mere selvbetjening og derfor er 3 nu klar med en ny selvbetjeningsplatform med fokus på brugervenlighed og gennemsigtighed.
Det betyder, at 3’s kunder fremover får et helt nyt selvbetjeningsunivers med nyt design, nye funktioner og en mere mere brugervenlig oplevelse.
Se også: Sammenlign mobilabonnementer hos 3
3: Vores kunder forventer mere og bedre selvbetjening
”Kunderne hos 3 er generelt mere tekniske og selvhjulpne og er vant til at begå sig i selvbetjeningsmiljøer, hvad enten det er banken eller andet. De har høje forventninger, og derfor bruger vi mange ressourcer på, at det skal være super nemt at betjene sig selv. Helst så nemt, at det afspejler sig i et fald af kald til kundeservice,” siger Morten Storm Lind, Head of Ecommerce hos 3.
Se også: Mobiltelefoner du kan købe billigt hos 3
Forbedringer i selvbetjening hos 3
Morten Storm Lind forklarer, at den nye selvbetjening skal gøre det så overskueligt som muligt for kunderne at danne overblik over deres forbrug, så de ikke har det forkerte mobilabonnement og betaler for meget for deres telefoni.
Derudover vil kunderne også kunne få bedre overblik over relevante abonnementer, det skulle blive lettere at betale regninger, vælge nye tjenester til og fra og til at få et abonnementstjek.
For nylig gjorde 3 det også muligt at betale for apps og tjenester i Windows Store via ens mobilregning og 3 har også netop annonceret, at nye kunder kun kan betale deres mobilabonnement med MobilePay og ikke betalingsservice – det er gratis at betale med MobilePay, mens det koster 9,75 kroner per regning med betalingsservice.
Se også: Sammenlign priser på mobilabonnementer
Selvbetjening optimeret til mobilen
3’s nye selvbetjeningsplatform er også optimeret til mobilen. Størstedelen af 3’s kunder tilgår 3.dk og Mit3 fra mobilen og derfor er navigationen blevet bygget mere op som en app med en mobilmenu i bunden, som man kender fra Facebook, apps og lignende.
Se også: Nyheder om 3