Zenji lukker – alle kunder flyttes over i Oister

Teleselskabet Zenji Mobile lukker og alle kunder flyttes over i Oister. Se her, hvilken betydning det får for dit mobilabonnement og dine vilkår.

Zenji lukker – alle kunder flyttes over i Oister

Zenji Mobile lukker ned per 10. april og alle kunder bliver flyttet over i Oister fra den dato. Begge selskaber er ejet af teleselskabet 3. Se her, hvilke betydning det får for dig at blive overflyttet fra Zenji Mobile til Oister.

 

Gratis abonnement i april

Som Zenji-kunde bliver ens abonnement ændret til et tilsvarende hos Oister. For eksempel vil Zenji-kunder med abonnement med fri tale og 20 GB data blive overført til et abonnement hos Oister med fri tale og 20 GB data. Prisen hos Zenji for dette abonnement er 199 kroner om måneden, hos Oister er prisen 99 kroner.

Zenji-kunder, der overflyttes til Oister, får i øvrigt april måneds abonnement helt gratis, så man hverken skal betale for abonnementet hos Zenji eller hos Oister.

Se også: Sammenlign mobilabonnementer hos Oister

 

Point til gavekort bortfalder

Som Zenji-kunde kunne man spare 99 kroner op hver måned, der kunne bruges til indkøb i forskellige butikker rundt om i Danmark. Muligheden for at optjene point til gavekort og ClubMatas point bortfalder med virkning fra overgangen til Oister, men til gengæld har Oister en fordelsklub med rabatter på mange forskellige varer og tjenester.

Zenji-kunder har allerede fået sine Zenji-point for marts måned og man kan bruge ens point frem til den 9. april 2018.

Har man mindre end 50 point på sin konto efter den 10. april 2018, bliver ens point overført i kroner til ens nye Oister-konto. Herfra kan du bruge dem til forbrug ud over dit abonnement.

Se også: Fordele hos Oister

 

Modtager nyt sim-kort

Nuværende Zenji-kunder modtager et nyt SIM-kort fra Oister i løbet af marts, som man skal sætte i sin mobil og aktivere den 10. april 2018.

Dit mobilabonnement ændres på dagen, og dit nummer flytter automatisk med og det beløb, du har på din Zenji-konto overføres til din nye Oister-konto. Login og kodeord til selvbetjening på Mit Oister er det samme, som man bruger hos Zenji.

Se også: Teleselskaber med bedst dækning

Opsig abonnement hvis du er utilfreds med nye vilkår

I følge Zenji / Oister vil ens vilkår være stort set uændrede, i hvert fald på indhold i mobilpakken, mens man rent prismæssigt justeres i forhold til de priser, Oister kører med. For de fleste vil det blive billigere, mens man så til gengæld ikke kan opspare point til gavekort og ClubMatas.

Kan du ikke acceptere de nye vilkår, der træder i kraft den 10. april 2018, så kan du opsige dit abonnement senest den 9. april 2018 på Mit Zenji ved at kontakte kundeservice på zenjiservice@zenji.dk eller på tlf. 70 31 32 33.

Ønsker du at flytte dit nummer til et andet selskab, skal du ikke opsige dit abonnement, så skal du bare oprette dig som kunde hos et andet teleselskab, der så sørger for overflytningen af dit nummer.

Se også: Find billige mobilabonnementer