Tjeep plages stadig af stærkt utilfredse kunder

Trods tidligere løfter om guld og grønne skove, så kritiseres Tjeep stadig af kunder, der er stærkt utilfredse med kundeservicen og oplevelsen af teleselskabet i det hele taget.

Tjeep plages stadig af stærkt utilfredse kunder

Efter en elendig start og efterfølgende påstået livgivende genstart er Tjeep tilbage, hvor de startede med dårlig teknik, elendig kundeservice og kraftigt misvisende priser. Både på Trustpilot og deres Facebookside oversvømmes Tjeeps lovende budskaber af kraftigt utilfredse kunder, som føler sig snydt og dårligt behandlet.

Se også: Find Danmarks billigste mobilabonnement for dig

 

Det hjælper så heller ikke meget på troværdigheden, at mange af de overstrømmende positive feedbacks på Trustpilot enten er ansatte eller Facebook-venner af Tjeep, forklarer Nicolas Fredriksen, teleekspert på telepristjek.dk.

“At mobilselskabet på deres Facebookside også har valgt at indskrænke folks muligheder for at publicere egne tråde og kun tillades at kommentere på Tjeeps egne indlæg er heller ikke befordrerende for tilliden”.

Se også: Oister med 30 timer & 30 GB til 99 kroner

Hård kritik fra kunderne på Trustpilot 

At kunderne så i stedet vælger at kritisere Tjeep i kommentarfelterne er så til gengæld meget tydeligt. Alene inden for de sidste 24 timer er der kommet 12 indlæg om Tjeep, der i de fleste tilfælde er stærkt kritiske.

“Min oplevelse er desværre negativ i forhold til jeres elendige kundeservice og behandling af kunder. Jeg er den der er smuttet igen når de 6 måneder er gået! Det holder simpelthen ikke at snyde sine kunder på den måde!” skriver for eksempel Franciska.

“Jeg flytter hurtigst muligt, og betaler IKKE til jer i 6 mdr. for alt det besvær”, skriver Jette Svendsen.

“Ærlig talt, 3 timer og 21 minutter ventetid, og så kom meddelelsen om jeg nu står i kø, som nummer et, – herefter blev forbindelsen lukket ned – ergo jeg er blevet smidt ud”, raser Jensen.

Kunderne er her generelt meget utilfredse med hvad de oplever som spam, dårlig dækning og kundeservice, og teknik der ikke fungerer.

Problemerne med Tjeep hober sig op

I tillæg til, hvad kundernes kommentarer og anmeldelser vedrører, så er der også nogle objektive kritikpunkter, som Nicolas Fredriksen lister her:

1) Deres vilkår gør det muligt for Tjeep at sælge kundernes kontaktinformationer til tredjepart.
2) Taletid afregnes pr. minut hvilket betyder, at kunderne kun får 70 procent af den annoncerede taletid.
3) Tjeep har ikke ændret sine roamingpriser efter det blev kendt, at EU her til sommer fjerner roamingafgifterne.
4) Tjeep påstår at være Danmarks billigste mobilselskab, selvom der ikke er belæg for påstanden, noget som Forbrugerombudsmanden burde slå hårdt ned på. Igen man får kun 70 procent af taletiden, der ligger i mobilpakkerne.

Oister, CBB m.fl er betydeligt billigere end Tjeep

Tjeep snyder på vægten og giver kun 70 procent af taletiden, som de annoncerer med. Det betyder f.eks., at deres abonnement med 10 timers Tale reelt kun indeholder 7 timers tale, da Tjeep afregner samtaler pr. påbegyndte minut.

Tjeep er absolut ikke blandt Danmarks billigste mobilselskaber – Oister og CBB eksempler på selskaber, der ikke bare er billigere, men også bedre målt på kundeservice og teknik.

Oister:

30 timers Tale og 30 GB Data til 99 kroner /md

CBB :

10 Timers Tale og 20 GB Data + Tidal Musik til 139 kroner /md

 

Andre bedre og billigere mobilselskaber er også; Nettalk, CoopMobil, Greentel, OK Mobil og Plenti. Hvis du også har behov for streamingtjenester og gode tilbud på mobiltelefoner er Telmore og Callme mobilselskaber, du bør tage et godt kig på.

Se også: Sammenlign priser og tilbud på abonnement til mobilen