Telepristjek

Det skal være slut med tunge computerprogrammer i virksomhederne

Er din virksomhed en fast bruger af ERP-løsningen Microsoft Dynamics 365 Business Central, så er du nok klar over at den gamle version som krævede installation på sin PC, udgår i efteråret 2019 – og Microsoft går derfor all in på deres nyeste version som fungerer igennem et browservindue i stedet for. Microsoft Dynamics 365 Business Central er derfor blevet til en cloud baseret løsning, som bl.a. sikre at dine data aldrig forsvinder fra dit system og med det samme bliver delt med dit interne netværk i virksomheden.

Microsoft Dynamics 365 Business Central er et rigtig godt værktøj til dig som laver tidsregistreringer på dine kunder, og til dig som gerne vil have godt styr på alle de mange møder som dig og dine kollegaer booker hver uge. Alt dette kan naturligvis indsættes på din PC, så du altid har styr på dine data – men ville det ikke være rart at få skrevet det ind med det samme, hvis du er ude af huset.

Gør virksomheden mere mobil

Microsoft Dynamics 365 Business Central gør dig og dine medarbejdere mobile i forhold jeres indsættelse af data, da det også er fuldt funktionelt på en mobilenhed. Det vil altså sige at du kan bruge din egen smartphone til at gøre dit arbejde meget nemmere, og hurtigere komme af med de data som du skal have indsat i systemet. Systemet er altså så godt programmeret at den former sig til perfektion efter den skærmtype som det vises på, og er derfor et af de mest brugervenlige forretningsløsninger i verden. Du kan læse meget mere om ERP-systemet Microsoft Dynamics 365 Business Central og blive klogere på dine fordele, ved at klikke her.

Ovenstående artikel er lavet med økonomisk støtte fra Abakion. Indholdet er derfor ikke skrevet af TelePrisTjek.dk

Der er lukket for kommentarer.