CBB Mobil kåret til at have Danmarks bedste kundeservice

CBB Mobil fik forleden to store priser ved Kundeservice Award 2016.

CBB Mobil kåret til at have Danmarks bedste kundeservice

Prisen som samlet vinder af Danmarks bedste kundeservice får CBB Mobil, fordi de scorede højest i kategorien ”bedste digitale kundeservice” og samtidig fik en flot placering på telefonisk kundeservice.

”CBB Mobil udmærker sig bl.a. ved at arbejde fokuseret med kundeservice på tværs af organisationen, således at en medarbejder hurtigt kan få adgang til kundens historik, uanset kontaktpunkt. Det giver sammenhæng og en bedre oplevelse for kunderne,” skriver Wilke i deres grundlag for kåringen af CBB Mobil som samlet vinder af Danmarks Bedste Kundeservice 2016.

Se også: Mobilabonnementer til lave priser

 

Bedste kundeservice bliver ikke en sovepude

CBB Mobils kundeservicechef Mikkel Flor Feldt kalde de to priser for rigtig flotte, men lover, at de ikke bliver en sovepude for selskabet. “Vi har ambitioner om at gøre kundeoplevelsen endnu bedre, både ved at fortsætte den digitale transformation af virksomheden, som vi er i gang med, og ved at fastholde fokus på at uddanne og udvikle medarbejderne.

Kombinationen af de to ting vil give os endnu bedre mulighed for at drive relevant og nærværende kundeservice fremover,” siger CBB Mobils kundeservicechef Mikkel Flor Feldt.

 

Arbejder hårdt for kundeservice på alle kanaler

Gennem det seneste år har selskabet nemlig arbejdet hårdt for at kunne servicere alle slags kunder på alle kanaler.

”På chatten svarer vi typisk inden for få sekunder, og det sker med afsæt i den træning, vores kundeservicemedarbejdere har fået i at svare i øjenhøjde med kunderne. Det er deres fortjeneste, at vi får maksimumpoint for den digitale tilstedeværelse,” siger Mikkel Flor Feldt.

Se også: Her er mobilselskaberne som læserne mener har bedste kundeservice