Nokia 5.1 Plus - Test & bedømmelse

Testen af Nokia 5.1 Plus er gennemført d. 04/01 2019. Bedømmelsen er foretaget af vores mobilekspert, , som på dette tidspunkt har vurderet egenskaber og kvaliteter ved Nokia 5.1 Plus i forhold til niveauet på andre Smartphones. Testen er baseret på karaktergivning af relevante parametre. Karakterskalaen går fra 0 til 10, hvor 10 er bedst.

Nokia 5.1 Plus er testet og bedømt i forhold alle nyere smartphones. Af tabellen kan du hvordan Nokia 5.1 Plus scorer i forhold til gennemsnittet af alle smartphones.

Kvaliteter & egenskaber
BedømmelseNokia 5.1 Plus
Gennemsnitaf alle smartphones
Design & Materiale
5 (Gns.: 7,2)
7,2
Brugervenlighed
7 (Gns.: 7,0)
7,0
Batterilevetid
6 (Gns.: 6,6)
6,6
Skærm
6 (Gns.: 6,9)
6,9
Hastighed i brugerflade
7 (Gns.: 7,3)
7,3
Datahastighed
6 (Gns.: 7,0)
7,0
Spiloplevelse
6 (Gns.: 6,6)
6,6
Kamera
6 (Gns.: 6,7)
6,7
Samtalekvalitet
5 (Gns.: 6,1)
6,1
Antennekvalitet
7 (Gns.: 7)
7
Samlet score
61 (Gns.: 68,3)
68,3
SAR-værdi
0,78 (Gns.: 0,79)
0,79
Bedste Pris
1.499,- (Gns.: 4.223,-)
4.223,-
Kvalitet/pris ratio

Jo højere værdi, des mere kvalitet for pengene

4,07 (Gns.: 1,58)
1,58

Sammenlign Nokia 5.1 Plus med en anden mobiltelefon

Åben rullegardinet og vælg mobilen du vil sammenligne

Konklusion

  • Nokia 5.1 Plus giver generelt meget kvalitet til prisen og kan være et godt køb for den kvalitetsbevidste forbruger.
  • Nokia 5.1 Plus kan være et særlig godt alternativ for dem der ønsker god kvalitet på; Brugervenlighed.
  • Se også: Telefoner med god brugervenlighed.

SAR-Værdi

  • EU's anbefalede øvre grænse er 2W/kg
  • SAR-værdien for Nokia 5.1 Plus er 0,78 hvilket er lavere end EU's øvre grænse.
  • Mobiltelefoner til børn – Jo lavere SAR-værdi, des bedre.
  • Se også: Mobiltelefoner med lave SAR-værdier.
  • Nicolas Fredriksen

    Nicolas Fredriksen

    Nicolas Fredriksen er teleanalytiker for TelePrisTjek.dk, stifter af Mobilkunden.dk og Mobilkunden App.

    Har siden 2007 leveret analyser og prissammenligninger til danmarks førende medier.

    »Mobilkunderne er teleselskabernes guld og teleselskaberne er mobilkundernes tjenere. Sådan burde det også være.«