3 kundeservice

Ring gratis til kundeservice fra hele verden som 3-kunde

3 vil gøre være mere tilgængelig for deres kunder og det manifesterer sig nu ved, at de gør det muligt at ringe gratis til deres kundeservice uanset hvor i verden man befinder sig.

Samtlige kunder, der ringer fra et 3-abonnement, vil altså kunne ringe til 3 helt uden omkostninger. Det gælder både opkald til business kundeservice, privat kundeservice og teknisk support.

Se også: Mobilselskaber med bedst kundeservice

Ring gratis til 3-kundeservice fra hele verden

”Hvad enten det drejer sig om spørgsmål om ens abonnement og forbrug eller om opdatering af software på mobilen, er det vigtigt for os som teleselskab at gøre det nemt for vores kunder at få fat i os. Står en kunde i udlandet, skal han ikke bekymre sig om, hvad det koster at ringe til os for at få hjælp,” siger 3’s direktør for kundeservice Peter Kirk.

Han understreger i øvrigt, at det også er gratis at ringe fra lande, der ikke er med i 3LikeHome, der er 3′s tjeneste til gratis roaming i cirka 40 lande.

Se også: De bedste mobilabonnementer til brug af mobil i udlandet

Fakta om 3’s kundeservice

  • Tal for juli viser, at den gennemsnitlige ventetid for privatkunder er 99 sekunder, når de ringer til 3’s kundeservice
  • Erhvervskunder venter i snit 41 sekunder.
  • Cirka halvdelen af alle kunder besvares indenfor 0 – 15 sekunder.
  • Der er kortest ventetid mellem kl. 9-10 og 15-18.

Se også: Nyheder om Teleselskabet 3